Activitățile propuse în proiect sprijină copiii cu CES să performeze, deoarece ele implică munca în echipă. În acest fel, elevii cu CES capătă o încredere mai mare în ei și în modul lor de a interrelaționa se îmbunătățește.
Proiectul asigură egalitatea de șanse, nu se face diferență pe nic un plan, de nici un fel. Toți elevii lucrează sub aceeași umbrelă, fiind îndrumați de cadrele didactice să-și exprime gândurile și sentimentele într-un mod liber și în spiritul toleranței.
Blogul este atractiv și ușor de utilizat. Perioadele dintre activitățile proiectului oferă un spectru larg de timp, elevii lucrează cu plăcere.
Expozițiile din cadrul proiectului sunt o expresie vie a creativității, imaginației și visului oricărui elev. Activitățile realizate se fac din plăcere, participă și parinții, fie direct la realizarea diferitelor produse, fie indirect, ca spectatori la diferitele activități artistice incluse în proiect.
Participând la acest proiect, elevii noștri sunt mai increzători în propriile forțe, își descoperă talente neexploatate până acum, lucrează cu drag în echipă.
Blogul proiectului este un bun mijloc de diseminare a activităților și de schimburi de experiență între cadrele didactice implicate în proiect."
English version:
"The eTwinning project "Children - our future" offers the opportunity for our students to develop their key competencies from a trans-curricular perspective: music, drawing, literature, artistic expression.
The activities included in the project support the SEN (Special Educational Needs) students to perform and progress, because they involve team work. This way, the SEN students become more self-confident in their performance and learning as well as in the improvement of their relationship with their peers.
The project ensures the equality of chance for all students, with NO discrimination of any kind. All students work under the same "umbrella" coordinated by their teachers to express their thoughts and feelings freely and in the spirit of tolerance.
The project blog is attractive and can be easily used. The periods between the activities offer a large spectrum of time and the students work with pleasure.
The exhibitions within the project are a live expression of the creativity, imagination and dreams of any student. The activities are fun, some parents get involved in them either directly, helping their children make the exhibits, or indirectly, by attending the artistic activities/ pageants included in the project programme.
By participating in the project activities, our students improve their self esteem, become more self confident and discover new talents they did not know they had, and they like to work in a team.
The project blog is a very good tool to disseminate our activities and exchange best practices in teaching for the teachers involved in the project."
prof. Adina Iosif, Scoala Gimnaziala "Vasile Alecsandri" Baia Mare, Romania
“Arta are un rol important în educarea tinerilor. Prin frumusețea ei arta are
rolul de a impresiona, de a transmite sentimente și emoții contribuind la
modelarea sensibilității umane. Prin artă elevii pot să-și exprime mai ușor
sentimentele și emoțiile.Pentru a se adapta unui mediu aflat într-o continuă
schimbare elevii au nevoie de o gamă largă de abilități, aptitudini și
competențe.
Proiectul contribuie la
egalitatea de șanse, formarea multiculturală și transmiterea valorilor și
modelelor europene întregii comunități. Schimburile de experiență au dus la
formarea unui schimb de bune practici care au o influență pozitivă asupra
dezvoltării competențelor lingvistice, digitale, interpersonale, interculturale
și sociale ale elevilor.
Prin activitățile
realizate (vernisaje, serbări, etc) proiectul a contribuit la dezvoltarea unor
competențe cheie precum: dezvoltarea abilităților de comunicare în limba
engleză, participarea la viața socială, exprimarea creativă a ideilor,
experiențelor și emoțiilor elevilor. De asemenea au fost valorizate talentele
și abilitățile elevilor, oferindu-le posibilitatea de a lucra în echipă, de a
colabora între ei precum și cu partenerii din celelalte țări. Acest proiect
promovează diversitatea culturală și schimbul de valori între instituțiile
implicate în parteneriat.
Blogul proiectului este
atractiv, ușor de utilizat și poate fi utilizat într-un alt context educațional,
ca de exemplu, realizarea unui ghid de bune practici.”
„Art has an important
role in educating young people. Through its beauty, art has the role of
impressing people, of transmitting feelings and emotions, thus
contributing to the saping of the human sensibility. Through art, students can
more easily express their feelings and emotions. In order to adapt to the
new, constantly changing environment, students need a large range of skills and
competences.
This project
contributes to the equality of chances, to the multicultural development of
students and it offers the opportunity to transmit the European values and
models to the entire community. The exchanges of best practices have a very
good influence upon the developlment of linguistic, digital, interpersonal,
intercultural and social competences of the students. Through the activities
organised (vernisages, pageants, etc.) the project has contributed to the
development of key competences, such as: communication in English,
patricipation in the social life, creative expression of the students’ ideas,
experiences and emotions. Their talents and skills have been valorized,
offering them the opportunity to work as a team, to collaborate with their
peers and the students from the partner schools. This project promotes the
cultural diversity and the exchanges of cultural values among the partner
institutions. The project blog is attractive and easy to use and it can be used
in any other educational contexts, such as making a guide of best practices.”
Prof. Diana Codroiu, Școala Gimnazială
”Vasile Alecsandri” Baia Mare
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu