duminică, 12 martie 2017

Feedback from the parents of our students involved in the project.


   "Blogul proiectului asigură egalitatea de șanse și elimină diferențele sociale și culturale dintre elevi. În cadrul programelor artistice susținute cu ocazia vernisajelor expozițiilor am fost plăcut impresionată de implicarea de care au dat dovadă copiii, de sinceritatea și naturalețea specifică, indiferent de vârstă sau de etnie. Au recitat cu emoție poezii, au intrat în rolul personajelor din scenetele prezentate, au interpretat cântece specifice fiecărei sărbători celebrate și au purtat cu mândrie costumele tradiționale.
Caracterul non-formal al activităților din proiect dar și diversitatea acestora au dus la îmbunătățirea interacțiunilor cu colegii și profesorii implicați, precum și la dezvoltarea competențelor lingvistice (interacțiunea cu copii din alte țări implicate în proiect) și culturale (informații despre obiceiuri și tradiții specifice altor țări).
Blogul proiectului valorizează talentele și calitățile elevilor, le ofera posibilitatea de a-si dezvolta aptitudini, capacitatea de muncă în echipă, de a aplica în practică noțiuni teoretice dobândite în cadrul orelor de limbi moderne, arte vizuale și abilități practice, muzică, istorie, religie, geografie, etc.
In ceea ce privește transferabilitatea produsului în alt context educațional ar putea fi prin transformarea materialelor înregistrate si a articolelor publicate de cadrele didactice în exemple de bune practici."
 "The project blog ensures the equality of chance and eliminates the social and cultural difference between the students. During the artistic school pageants organised for the verisages of the art exhibitions within the project I was very pleasantly impressed by the way the students got involved in those activities, the  natural and sincere way they responded, irrespective of their age or ethnig group. The recited poems in a very emotional way, they played the characters from the short plays or sang songs specific to various celebrations and they wore proudly their national costumes.
The non-formal character of the project activities and their diversity have helped improve the students' interaction with their peers and their teachers, as well as developing their linguistic and cultural competences, by sharing information about their traditions and customs.
The project blog also valorizes the talents and qualities of the students. The project offers them the opportunity to develop their aptitudes, the capacity of team work and to put into practice the theoretical information obtained at various school subjects, such as foreign languages, Arts and crafts, Music, History, Religion, Geography, etc.
Regarding the issue of transferability of the product into other contexts, I think that the materials published on the blog and the articles the teachers publish there can be used as examples of best practice."
Achim Simona - mama elevei Augustin Giovana din clasa a VI-a C, Scoala Gimnaqziala 'Vasile Alecsandri" Baia Mare


“Blogul proiectului eTwinning “Children – our future” contribuie la consolidarea calității în educație. El oferă un cadru motivant, care determină dezvoltarea personală a elevilor sub aspectul dobândirii sau îmbunătățirii de abilități de comunicare, abilități organizatorice, abilități de muncă în echipă, abilități de management al timpului.
După părerea mea, proiectul eTwinning și blogul acestuia le facilitează copiilor cu CES accesul la sistemul de educație. Acesta asigură egalitatea între toate persoanele participante la proiect, eliminând diferențele culturale, religioase, sociale.
Blogul are o accesibilitate atât internă, cât și externă foarte bună. Putem urmări și de acasă activitățile realizate de copiii noștri în cadrul proiectului prin intermediul articolelor postate de domnii profesori/învățători pe blog. Putem vedea ce activități fac și profesorii și elevii din școlile partenere din cele 11 țări implicate în proiect.
Blogul este foarte atractiv si poate fi utilizat cu usurinta de catre orice persoana. Este bine structurat.
În calitate de părinte, văd entuziasmul copiilor de a confecționa diferite materiale (ex: felicitări) și cât sunt ei de mândri că d-na profesoară le-a expus lucrările și că au ajuns să le vadă și copii de vârsta lor din alte țări.
Competențele dobândite în cadrul proiectului îi ajută la mai multe discipline, cum ar fi: lb. Engleză, informatică și abilități practice.
Consider că blogul pune în valoare foarte bine toate calitățile și talentele elevilor. Pe fiecare material scrie numele elevului, școala de proveniență și numele cadrului didactic.
Blogul proiectului deschide multe "portite" spre alte proiecte si parteneriate".

“The “Children – our future” eTwinning project blog contributes to the consolidation of the quality in education. It offers a motivating environment which determines the personal development of the students regarding the improvement of their skills in communication, organization, team work and time management.
In my opinion, the eTwinning project and its blog facilitate the access to education for the SEN students. It also ensures the equality of chance for all people involved in the project, thus eliminating any kind of discrimination and any cultural, religious and social differences.
The blog is very accessible both internally and externally. For example, we can follow the activities our children are involved in at school within the project through the articles the teachers post on the blog. We can also see the activities and materials that the other teachers and students from the partner schools from the 11 countries involved in the project post on the blog. The blog is well structured, it is attractive and can easily be used by any person interested.
As a parent, I can see my sons’ enthusiasm in making the arts and crafts exhibits for the exhibitions (for example greeting cards for various occasions) and how proud they are that their teacher displayed their works in the exhibitions, and the fact that these can be seen by people from foreign countries.
My sons can use the skills and competences acquired within the project in such school subjects as English, IT and arts and crafts.
I think that the blog valorizes very well the students’ qualities and talents. Each material exhibited and/or posted on the blog is labeled with the names of the students, their teachers and their schools. The blog definitely opens many “doors” for other projects and partnerships.”


Crișan Adalgiza, mama elevilor Crișan Luca și Crișan Matei, din clasa 1 A, de la Școala Gimnazială “Vasile Alecsandri” Baia Mare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu